سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 100 اردیبهشت 20 , ساعت 11:49 عصر

چرا باید در خانه یک برس لیف حمام مدرن د جدید داشت


چرا باید در خانه یک برس لیف حمام مدرن د جدید داشت



این برس حمام سیلیکونی و اسکرابر Back به سبک جدید برای جایگزینی حوله شستشوی سنتی طراحی شده است که زندگی سالمی را برای شما رقم می زند. برس بدن سیلیکونی ما مانند سایر برسها یا اسفنج ها نیست که می توانند کف زیادی را کف کنند. اما می تواند به آرامی آلودگی و چربی اضافی پوست شما را از بین ببرد و هیچ آسیبی نبیند. برس بدن سیلیکونی ما مانند سایر برس هایی نیست که اصطکاک شدیدی داشته باشند که به پوست شما درجات مختلفی آسیب برساند و این نوع آسیب با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست. با اطمینان خرید کنید: ما فقط نمی خواهیم این محصول را به شما بفروشیم. ماموریت ما این است که نیازهای شما را برآورده کنیم تا افراد بیشتری لذت استفاده از این محصول را تجربه کنند. اگر سوالی داشتید ، لطفاً به موقع با ما ارتباط برقرار کنید و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.


برس برس حمام سیلیکونی / برس تمیز کننده بدن حمام / تمیز کننده تمیز کننده حمام / برس بدن پشت برس برس حمام سیلیکون به شما کمک می کند تا بدن خود را به صورت عمیق تمیز کنید ، لایه برداری پشت کرده و گردش خون را تقویت کنید. این ماده می تواند با خشکی پوست ، بثورات پوستی ، اگزما ، آکنه پشت و سایر مشکلات پوستی مقابله کند. بیا و ببین.



چرا باید در خانه یک برس لیف حمام مدرن د جدید داشت


ماساژور برس برس حمام JSB HF136 ضد آب با دسته فوق العاده طولانی برای تمیز کردن و ماساژ سخت رسیدن قسمت های بدن. این ماساژور بدن باعث می شود حمام خود را به یک تجربه شگفت انگیز آبگرم تبدیل کنید. این ماساژور اسپای بدن با 2 باتری AA کار می کند. چوب ماساژور حمام بر پایه چرخشی برقی دارای دسته جداشونده و 4 اتصال مختلف برای انتخاب است: اسفنج مش ، برس تمیز کننده ، برس ماساژ و سنگ پوکه. این محصول تحت 1 سال ضمانت خدمات بهداشتی و درمانی JSB لحاظ شده است.

مشخصات فنی

درون جعبه

بسته فروش



    1


جزئیات محصول

نوع



    صورت


نام مدل



    ماساژور برس برس حمام ضد آب


رنگ



    رنگ صورتی


شناسه مدل



    HF136


نام تجاری



    JSB


نیازمندی های قدرت

منبع نیرو



    باتری


مصرف برق (وات)



    6 وات


برق مورد نیاز (ولت)



    4 عدد باتری قلمی


ضمانتنامه

نوع خدمات گارانتی



    لطفاً برای پشتیبانی با خط تلفن ملی مشتری 08010402110 ما تماس بگیرید (تمام روزها از ساعت 10 صبح تا 8 شب).


جزئیات بیشتر


    نام عمومی

        ماساژور

  ساخت  کشور     چین


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ